Small Cute Pink Grey Outline Pointer duskwaters.blogg.se - Bloggutmaning del 16-En funktion jag tycker om

Bloggutmaning del 16-En funktion jag tycker om

 
Demn funktionen jag tycker bäst om är nog jämförelsefunktionen. Det är så smidigt att man slipper hålla på att klicka upp och ner karaktersbladet för att få se vilken bonus kläderna har. Tyvärr fick jag inte in någon bild på det då mitt redigeringsprogram inte funkade idag. Bilden blir bara svart tyvärr. Men det man gör är att hålla muspekaren på plaget man vill köpa, samtidigt hålla in knappen shift. På så sätt kommer ännu  en ruta upp på skärmen. Där det står all info om det plagget man redan har på sig. Nu blev detta inlägg jätte kort men det skulle bli längre om jag hade en bild. Så jag kunde göra det mer detaljerat, eftersom ni kan se hur det ser ut när man använder funktionen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

duskwaters.blogg.se

Nadine Duskwater En blogg om Star Stable Online

RSS 2.0