Small Cute Pink Grey Outline Pointer duskwaters.blogg.se - Intervju med Olivia Purpleweb

Intervju med Olivia Purpleweb

 
 
Vad heter du i Star Stable?: Olivia Purpleweb
2. Jag är i level 17.
3. Jag har 13 hästar.
4. Jag är en stolt medlem i Jorvik Foals
5. Darkstone kallas Darky
6.Jag bor i Vale Dale
7. 1 år
8.Life Time 
9. Vale Dale
10. Nej, men jag skulle vilja pröva.
11. 16
12. Ja, mig själv, haha annars ingen
13. När min häst blev kidnappad av Dark Core
14. Varje Dag
15. Lisas Hoppbana och Vale Dale Championatet
16. Klubben kallar mig Olli
17. Nadine Duskwater och Liza Lionside i och utanför spelet
18. Snö, jag älskar snö
19.Blont hår och blåa ögon
20.Jag har haft blogg , men inte längre. Jag har redogerat en avancerad regigering men annars ingen.
21. Alex och Tin-Can
22. Min favorit karäkter är Alex. 
 
Blogutmaningens första inlägg kommer ut på bloggen senare idag.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

duskwaters.blogg.se

Nadine Duskwater En blogg om Star Stable Online

RSS 2.0