Small Cute Pink Grey Outline Pointer duskwaters.blogg.se - Intervju med mig!

Intervju med mig!

Vad heter du på sso?
Jag heter Nadine Duskwater.
Vilke server spelar du på?
Marsmallow Clouds.
Vilken level är du på?
Jag är på level 18.
Hur länge har du spelat sso?
Jag tror att det är ungefär 1,5 år.
Har du YT?
Japp, jag heter Nadine Duskwater på YT.
Vad är din högsta önskan med sso just nu?
Hm att leda hästen kommer ju den 16 december tror jag det är. Så det är väl nya huvuduppdrag, typ att få hämta tillbaka Ann.
Om du skulle tipsa om en bra You Tuber som filmar sso, vem skulle du välja då?
Hm, om jag inte får välja mig själv så blir det Esmeralda Silverforce eller Flixiekim.
Varför väljer du just de?
Esmeralda Silverforce: För att hon är jätte bra på att förklara och hennes videos innehåller hjälp och fakta, hon vet värkligen vad hon gör. Och de som kanske inte få spela sso av någon anledning får liksom se hur sso är och får upplev allt spännande ändå. Bara att det inte är de som styr hästen och så! Jag blir själv väldigt sugen på att skaffa en till karakter och göra om alla uppdrag när jag ser henne.
Flixiekim: För att han kör sitt race , han vet inte riktigt vad han håller på med ochdet är väldigt kul! Man kan liksom skratta åt honom och han bjuder väldigt mycket på sig själv.
Hur många år är du IRL?
Jag fyller 12 i januari, så man kan väl säga att jag är 12.
Känner du någon annan You Tuber?
Japp, jag känner Olivia Purpleweb (Vi går i samma klass och är bästa kompisar) dock sa hon tt hon skulle sluta med You Tube för några i vårann klass fick våra namn på YT så hon ville inte fortsätta.
 
 
Så jag tror att det var alla frågor! Om du har några som jag inte har svarat på så kan du skriva det i kommentarerna!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

duskwaters.blogg.se

Nadine Duskwater En blogg om Star Stable Online

RSS 2.0