Small Cute Pink Grey Outline Pointer duskwaters.blogg.se - Bloggutmaning dag 18-En sak jag hatar

Bloggutmaning dag 18-En sak jag hatar

FISKE!
 
Jag vet inte varför men jag har typ något emot fiske. Kanske för att man an stå där hur länge som helst utan att få någon fisk, jag vet inte. Men ja tycker det är så fruktansvärt tråkigt, jag menar, vad ska man göra medan man står där (utom att fiska såklart) men asså jag menar irl. Det är ju inte så kul att bara sitta å stirra på flötet, sen om fisken slitter sig hela tiden blir man (iaf jag) väldigt irriterad efter ett tag....
 
Bildresultat för fiske sso
 
Bilden är lånad från:  https://rachelmistwood.wordpress.com/2013/10/04/big-horse-in-a-little-pony/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

duskwaters.blogg.se

Nadine Duskwater En blogg om Star Stable Online

RSS 2.0