Small Cute Pink Grey Outline Pointer duskwaters.blogg.se - Kommentarer

Kommentarer

Jag har tänkt på det att innan jag skrev innan jag tog en paus, detta med kommentarer ni vet. Sso bloggar dör ut mer och mer snat kommer vi inte ha många kvar.... Det är väldigt tråkigt. Vissa slutar för att de inte har tur, vissa för att det inte vill längre, andra för att de inte känner att de inte känner att det är någon som vill läsa. Jag känner eller ska jag säga "kände" att det inte var nån som läste, jag såg på statistiken att det var några få som kollade in här varje dag. Men det var bara runt2-10 stycken och det kom inga kommentarer. Det är nog därför folk slutar.... För vem vill sitta och skriva sina tankar, funderingar osv om man inte märker att det faktiskt är någon som läser.
 
Så snälla kan vi inte hjälpas åt att hålla uppe sso bloggarna, lämna en kommentar på varje blogg ni läser så kanske inte sso bloggarna dör ut så fort. Heja, heja alla bloggare!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

duskwaters.blogg.se

Nadine Duskwater En blogg om Star Stable Online

RSS 2.0