Small Cute Pink Grey Outline Pointer duskwaters.blogg.se - Angående min blogg.

Angående min blogg.

Bloggutmaningen: Ja, denna bloggutmaningen har ju inte heller gått så bra men att ha en blogg tar mycket tid, det är kul och så men man vill inte alltid sätta sig vid datorn och tvinga sig själv att gå in på bloggen för att göra läsarna glada. Det krävs mycket tid och den har man inte alltid, jag försöker titta in här så ofta jag kan men det är svårt att alltid hinna med. Varje dag kollar jag statistiken på bloggen men där ser jag att det som max har varit 20 st som kollat den dagen, det känns onödigt att blogga när ingen verkar uppskatta det, ni som faktiskt kollar varje dag kan väl lämna en kommentar så att jag ser att det faktiskt är någon som läser.
 
Betyder detta att du ska sluta blogga?
Nä då jag ska eventuellt bara ta en liten paus men om ni vill ha kvar mig i blogg världen kan det vara bra att lämna en kommentar så att jag ser att det är någon som läser. Och ni som inte kollar lika ofta kan väl iallafall lämna en kommentar på vad ni vill att jag ska blogga om. 
 
 
Detta är mitt sett att säga hejdå, men inte föralltid jag kommer såklart titta in nån gång ibland och skriva något. Men inte lika ofta som förut ja kommer blogga när jag har lust och hittar något som jag känner att jag verkligen VILL  blogga om. Jag vet inte när jag kommer kolla in här kanske imorgon. om en månad, ett år jag vet inte. Men  om ni lämnar en kommentar så att jag ser att nån läser kommer jag nog inte va borta så länge!
 
Ha det bra sålänge så ses vi här när vi ses!
 
 
 
OBS: DETTA ÄR BARA EN PAUS!!!!!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

duskwaters.blogg.se

Nadine Duskwater En blogg om Star Stable Online

RSS 2.0