Small Cute Pink Grey Outline Pointer duskwaters.blogg.se - Uppföljning-Epona

Uppföljning-Epona

Ni vet ju att jag skrev ett inlägg om Epona förut? Idag tänkte jag bjuda på ännu fler bilder från detta fina område! De finns så mycket fina ställen att upptäcka! De finns även stjärnor, hemliga platser och massor av uppdrag.
 
I Epona finns det några riktigt häftiga platser, här är några utav de:
 
 
Väktarnas Dal. Påminner lite om Pandoria i Star Shine Legacy, Episod 3 (?).    För att se hur man tar sig hitt, kolla min You Tube-kanal: Nadine Duskwater
 
 
"Tornet" i Väktarnas Dal.
 
 
Bunkern i Vrakkusten, ja, man kan gå in i den. Men för att se hur de ser ut där inne får ni göra uppdraget. Om ni inte har fått uppdraget, gör alla andra gula uppdrag så kommer uppdraget säkert snart ;)
 
 
Piratgrottan.     För att se hur man tar sig hitt, kolla min You Tube-kanal: Nadine Duskwater
 
 
Björnudden.       För att se hur man tar sig hitt, kolla min You Tube-kanal: Nadine Duskwater



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

duskwaters.blogg.se

Nadine Duskwater En blogg om Star Stable Online

RSS 2.0