Small Cute Pink Grey Outline Pointer duskwaters.blogg.se - Sluta blogga..........

Sluta blogga..........

Nu känner jag det igen. Jag bloggar inte så ofta som jag hade tänkt när jag skaffade en blogg, jag trodde det skulle vara kul, det var det i början. Men sen blev det inte kul längre, jag håller på att skriva som en "berättelse" om  min tid i Star Stable, det tänkte jag unde vara mitt avsked. Jag vet inte när den kommer upp, men förhoppningsvis snart. Observera att detta betyder i att jag ska sluta med Star Stable bara att jag ska sluta blogga. Jag kommer göra min blogg till en "bilderblogg", en blogg som jag kan kolla när jag blir större och minas hur Sso var. Jag kommer ju antagligen tröttna på  sso nån gång också, och när jag väl gör det kan jag kolla tillbaka för att minnas hur det var att spela, blogga osv. Och vem vet jag kanske än en gång bestämmer mig fö att komma tillbaka? Jag vet inte själv vi får väl se i framtiden. Men sålänge komer jag slänga upp bilder här.
 
Jag tycker faktiskt att det är ett rätt bra tips, om du har jätte mycket bilder som du vill behålla men utrymet på datorn är slut, skaffa en blogg! Där kan både du och andra njuta av alla bilder. Och du kan jag spara ner de på datorn igen när du vill. Det är så jag har tänkt md min bilderblogg. Angående outfit bloggen vet jag inte riktigt vad som händer den kommer antagligen uppdateras lite då och då.
 
Och angående bilderbloggar, om du har massa små videos som du vill ha kvar med datorn är full med att, skappa en You Tube kanal! Om du inte vill att andra ska kunna se dina videos kan du alltid göra de privata så att endast du kan se de, så gör jag det funkar jättebra då kan jag ju fortfarande se mina videos men de tar inte massa plats på datorn.
 
Min You Tube kanal kommer ligga kvar för er som gillar den kan jag säga att just nu kämpar jag som en galning för att den ska bli aktiv igen. Just nu har jag ca 10 video klipp som väntar på att få bli redigerade. Jag vill verkligen ha en bra och aktiv kanal, men såkart att det är svårt men somsagt, jag har ju inte You Tube för att bli "känd". Jag har det för att jag tycker att det är kul! Jag tycker inte att det är kul att blogga och jag hatar at känna "Ah jag skulle ju blogga idag" varje dag när jag går och lägger mig. Jag vill liksom spela för att det är kul inte för att ha en blogg om spelet. Som jag dessutom känner mig tvingad att uppdtaera, jag tyckte pausen jag tog för typ en månad sen var jätte härlig! Att liksom slippa tänka på bloggen HELA TIDEN! Varje gång jag ser en dator tänker jag "Juste jag måste blogga idag, det gör allt så mycket tråkigare och då vill jag inte spela Star Stable för att det är kul då tänker jag liksom bara på bloggen och då blir det liksom inte kul.
 
Men som sagt håller jag på att skriva en "bok" om mitt liv i Star Stable, det ska bli så kul när den är klar. Tänk någon dag kanske det blir en riktig bok? Det läter iochförsig lite för bra för att vara sant, men ingen kan ju se i framtiden ellerhur?
 
 
 
 
Hoppas ni klarar er utan mig vi ses på You Tube!
 
 
 
Hejdå!♥
 
 
Om ni vill läsa mina första inlägg någonsin klicka på denna länken:  http://starstablebloggnadine.bloggo.nu/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

duskwaters.blogg.se

Nadine Duskwater En blogg om Star Stable Online

RSS 2.0