Small Cute Pink Grey Outline Pointer duskwaters.blogg.se - Intervju med mig-Nadine Duskwater!

Intervju med mig-Nadine Duskwater!

Vad heter du på Star Stable?
Nadine Duskwater
Hur många hästar har du?
 
Är du medlem i någon klubb?
Nej för tillfället inte. Men jag står på kö till Prime Heroes!
Vad heter din favorithäst?
Icestar-min starthäst
Var har du hemstall?
Jorvikstallet
Spelar du någon av de andra Star Stable-spelen?
Ja, jag spelar Star Shine Legacy!
Hur gammal är du?
Jag är 12 år gammal
Vilket uppdrag kommer du mest ihåg?
När man var på Dark Cores högkvarter för första gången
Hur ofta spelar du?
Det är olika, när jag har lust
Vilken är din favorit tävling?
Pole Bending Apocalypse
Favorit championat?
Oj, vad svårt. Men det är nog...Jorvikstallets?
Vad är ditt smeknamn?
I spelet kallas jag Nadde och utanför spelet kallas jag Grysten
Bästa vänner utanför spelet?
Olivia Purpleweb och Liza Lionside
Bästa vänner i spelet?
Olivia Purpleweb och Liza Lionside
Hårfärg?
Äh typ..ljus brun..
Ögonfärg?
Gröna
Har du blogg?
Haha ja
Favorit ödesryttare med häst?
Linda och Meteor
Favorit karaktär?
Linda och Meteor



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

duskwaters.blogg.se

Nadine Duskwater En blogg om Star Stable Online

RSS 2.0