Small Cute Pink Grey Outline Pointer duskwaters.blogg.se - Bloggutmaning dag 5-Favorit fisk

Bloggutmaning dag 5-Favorit fisk

Okej, det här inlägget vet jag inte riktigt hur jag ska skriva. Men jag kommer skriva om de fiskar jag tycker ser: roligast, gulligast och fullast ut.
 
Roligast:
Vet inte varför den är roligast, kanske för att den ser rolig ut? Eller för att filmen "Hitta Nemo" är ganska rolig?
Det är en Clownfisk.
 
Bildresultat för clownfisk
 
Gulligast:
Är de ens fiskar? Iallafall, de gulligaste fiskarna (?) är delfinerna!
 
Bildresultat för delfin
 
Fullast:
Både full och rolig. Börjar nästan fundera på om de är en fisk? Jag vet iaf inte vad de är för sorts fisk...om det ens är en fisk?
 
Bildresultat för världens fullaste fisk
 

Haha, det här inlägget var och kommer nog alltid vara det konstigaste inlägget jag någonsin skrivit!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

duskwaters.blogg.se

Nadine Duskwater En blogg om Star Stable Online

RSS 2.0