Small Cute Pink Grey Outline Pointer duskwaters.blogg.se - Frisyrer i spelet

Frisyrer i spelet

En sak som kanske inte så många pratar om är ju alla olika frisyrer i spelet. De finns ju väldigt mycket att välja på, många färger, långt hår, kort hår, allt möjligt. Jag har ju haft väldigt många olika frisyrer som ni antagligen har sett på många av mina bilder.
 
Här kommer alla (tror att de är alla?) frisyrer i spelet (dock inte alla färger) :
 
1.
 
 
 
 
2.
 
 
 
3.
 
 
 
4.
 
Den här frisyren har jag haft.
 
5.
 
 
 
6.
 
Den här frisyren har jag haft.
7.
 
 
 
8.
 
 
 
9.
 
 
 
10.
 
De här är frisyren jag har.
11.
 
 
 
12.
 
 
 
13.
 
 
 
14.
 
 
 
15.
 
 
 
Resten av frisyrerna kommer i ett annat inlägg.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

duskwaters.blogg.se

Nadine Duskwater En blogg om Star Stable Online

RSS 2.0