Small Cute Pink Grey Outline Pointer duskwaters.blogg.se - Uppföljning-Sydhoven

Uppföljning-Sydhoven

Ni vet att jag skrev om Sydhoven för ett tag sedan? Idag tänkte jag bjuda på lite bilder från Sydhoven, de finns ju många fina/häftiga platser som man kan inte tänker på. Men vilka finns de på Sydhoven? Tänker ni kanske nu. Jo, de finns faktiskt en del, inte så många men ändå något. Jag har tagot lite bilder på olika ställen, iblnad samma ställe fast från annan vinkel. Här kommer några av de platser (på Sydhoven) som jag tycker är fina/häftiga eller bara platser som jag tycker kan få vara ed i de här inlägget.
 
 
Bron från Epona till Sydhoven.
 
 
Sorgeskär ovanifrån.
 
 
Sorgeskär.
 
 
Färjan till Sydhoven.
 
 
Sydhoven från färjan.
 
 
Ledsen för lite rörigt inlägg. Jag hade lite bråttom när jag skrev de, imorgon kommer ett mer välskrivet inlägg. 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

duskwaters.blogg.se

Nadine Duskwater En blogg om Star Stable Online

RSS 2.0