Small Cute Pink Grey Outline Pointer duskwaters.blogg.se - Vad tycker jag om reklam i Global-chatten?

Vad tycker jag om reklam i Global-chatten?

 
Här har vi ett exempel på reklam i Globala chatten. Men, vad tycker JAG om reklam i globala chatten? Jag har faktiskt inte så mycket emot det. Visst det kan vara lite störande ibland, tex. om man är mitt uppe i en konversation med någon, så kan de alltid komma REKLAM. Då kan man bli lite irriterad. Men vad kan vi göra för att stoppa all reklamen då? Jo, vi har ju massa anslagstavlor lite här och var, de används ju inte till något.. Förstår ni vilka anslagstavlor jag menar? För er som inte förstår så är de de här:
 
 
Hur tänker du nu? Kanske ni undrar. Jo, jag tänker så att man kan klicka på anslagstavlan, då kommer de upp...kanske två alternativ. De ena alternativet kanske är "läs anslagstavla" de andra kanske är "lägg till något på anslagstavlan". Om man trycker "läs anslagstavlan" kanske allt som står på den kommer upp. Om man trycker "lägg till något på anslagstavlan" kanske man kan få upp nån ruta där man kan skriva och när man är klar kan man trycka på en knapp så andra kan läsa det man skrivit. På så sätt är de lättare att göra reklam och man behöver inte störa i Global-chatten. 
Tilda Mountaingirl
2016-07-16 @ 13:15:32

omg smart

Svar: Tack! :)
Nadine Duskwater




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

duskwaters.blogg.se

Nadine Duskwater En blogg om Star Stable Online

RSS 2.0