Small Cute Pink Grey Outline Pointer duskwaters.blogg.se - Min levlingsspellista

Min levlingsspellista

När jag levlar brukar jag ibland vilja lyssna på musik. Jag tycker inte om att lyssna på musik men man tröttnar ju på spekmusiken och man vil inte ha de tyst. Då är en spellista på tex Spotify eller Tou Tube ett bra allternativ. Här är lite förslag på låtar:
 
 
  • Stitches-Shawn Mendes
  • My House-Flo Rida
  • I Took A Pill In Ibiza-Mike Posner
  • Elektrisk-Marcus och Martinus
  • Faded-Alan Walker
  • Bada nakna-Samir & Viktor
  • Kizunguzungu- SaRaha
  • Dying for You-Otto Knows
  • Constellation Prize-Robin Bengtsson
  • Paper Thin-Astrid S
  • Ain't No Saint-Peg Parnevik
  • Never Forget You-Zara Larsson
  • Hide Away-Daya
  • Cheap Thrills-Sia
  • Bang Bang-Jessie J
  • Sugar-Maroon 5
  • Stronger (What Doen't Kill You)-Kelly Clarkson
  • Pompeii-Bastille
  • All I Wanna Do-Martin Jensen
  • Håll om mig hårt-Panetoz
  • Break Free-Ariana Grande
  • Problem-Ariana Grande
  • Counting Stars- OneRepublik
  • Burn-Ellie Golding
  • Mirrors-Justin Timberlake
  • Cool Me Down-Margaret
  • Wasted-Margaret
  • Stressed Out-Twenty One Pilots
  • Whenever, Wherever-Shakira
  • We Can't Stop-Miley Cyros
  • Rather Be-Clean Bandit
  • Dark Horse-Katy Perry
  • I Wanna Know-Alesso
  • Work-Rihanna
  • Close-Nick Jonas
  • CAN'T STOP THE FEELING-Justin Timberlake
  • If I Lose Myself-OneRepublik
  • All The Right Moves-OneRepublik
  • Girls-Marcus & Martinus
  • Timber-Pitbull
  • Loca-Shakira
  • Mama Said-Lukas Graham
  • This Is How We Do-Katy Perry
  • Angel Zoo-Phlake
  • Inte You-Ariana Grande
  • Don't You Need Somebody-RedOne



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

duskwaters.blogg.se

Nadine Duskwater En blogg om Star Stable Online

RSS 2.0