Small Cute Pink Grey Outline Pointer duskwaters.blogg.se - Ponnyerna

Ponnyerna

Ni vet ponnysarna i spelet? Ni vet, de där små, långsamma köttbullarna som man ser kuta förbi en ibland? Är det verkligen någon som äger en ponny för att de är snabba? Skulle inte tro de för snabba är de då inte! Men de får ju inte så mycket uppmärksamhet av varken oss spelare eller SSO-teamet. De har inte ens fått någon remake, borde de inte få de? De flesta äger ju ponnysarna för att de är så fantasktiskt söta. Men de är ju inte särskilt kul att rida på de eftersom att de är såååååååå långsamma! Det ä liksom inte kul att rida runt på en ponny, det går långsamt och...nä man väljer ju inte gärna att rida på de bara för nöjets skull. De ända gångerna jag rider ponnys är när jag ska vara med i Ponnychampionatet eller något liknande när jag MÅSTE ha ponny. Men om jag inteabsolut måste så rider jag aldrig runt på pinny... Jag har tagit bilder på alla ponnys och tänkte prata lite om de!
 
 
Denna ponny kan man hitta på Jarlasons gård utepå Paddockön. Jag tycker ponnyn är jättesöt, dock ingen ponny jag skulle kunna tänka mig att köpa. Jag gillar färgen men asså, den känns lite...orealistisk? Det är ju likson ingen färg man så lätt hittar på en riktig häst. Absolut, färgen är jättefin men lite för orealistisk för min smak...
Betyg: 3/5
 
 
Denna ponny är också jättefin! Men även denna ponnys färg är lite orealistisk, den här färgen finns väl inte ens på riktiga hästar? Men annars är den jättefin och jag gillar verkligen övergångarna från gråt till svart!
Betyg: 3/5
 
 
Denna tycker jag är såååå fin och såååååå söt! Men det är ändå ingen häst jag skule kunna se mig själv eller ja-min karaktär rida runt på... Absolut den är jättefin men som sagt, ändå inget för mig.
Betyg: 4/5
 
 
Denna ponnyn älskar jag! Den är söt, realistisk och även en häst jag kan se min karaktär rida runt på! Den här ponnyn är något för mig och jag skulle lätt kunna köpa den! Har doc ingen lust att levla fler ponnys, hehe....
Betyg: 5/5
 
 
Denna ponny känner jag lite samma sak som den första och den andra jag skrev om. Visste den är jättefin och söt men färgen, den är orealistisk. Den vita mannen förstör själva charmen som den får bara av färgen. Om den hade fått en annan man hade jag gillat den mer!
Betyg: 2/5
 
 
Denna ponnyn är också fanatstiskt söt! Och färgen älskar jag! Jag älskar de fina övergångarna från beige (typ) till vit, den är jätte gullig men även den liteorealistisk.
Betyg: 3/5
 
Denna har jag ju själv, Summerwinner. Jag tycker den är jättefin oc den var ju därför jag köpte den. Det är en väldigt vanlig färg och de gillar jag!
Betyg: 5/5
 
Denna gillar jag också, den är dock väldigt orealistisk, kom igen. En ponny som ser ut som en Appaloosa? Okej, visst det är ju inte ovanligt men ändå! Men de är ju en Jorvikisk Ponny så det är säkert möjligt!
Betyg: 3/5
 
Denna ponny gillar jag verkligen inte! Den...jag vet inte men jag gillar den inte, punkt.
Beyg: 1/5
 
Bilden är tagen från Star Stable Database!  http://starstable.bplaced.net/db/en/index.html
 
Den här är såååå söt! Jag 'lskar den och funderar verkligen på att köpa den! Trots att jag inte orkar levla den, hehe...
Betyg: 5/5
 
Bilden är tagen från Star Stable Database! http://starstable.bplaced.net/db/en/index.html
 
Denna är jättesöt dock har den en väldigt udda färg. Ingen ponny jag skulle kunna rida runt på...
Betyg: 2/5
 
Denna äger jag ju själv, Nightice. Jag tycker om den jättemycket just för att den har en lite udda färg, denna är den ända färgen jag kan tycka är okej att den är med.
Betyg: 5/5
 
Denna gillar jag men inte så mycket att jag skulle kunna köpa den. Dyr är den också! Herregud, undra vad det är som gör den så pass dyr.
Betyg: 3/5
 
Denna gillar jag, jag har ju den själv, Starflame.Dock har jag bytt man på den, gillar inte den mannen den har på bilden...
Betyg: 5/5
 
Denna är så gullig! Färgen är jättefin osv. Denna hade jag kunnat tänka mig äga.
Betyg: 5/5
Denna gillar jag inte, den har för konstig färg och är inget jag skulle kunna ida runt på!
Betyg: 1/5
 
Denna gillar jag inte heller! Den är faktiskt fullast av alla ponnys i spelet! Hör och häpna...
Betyg: 0/5
 
 
Denna ser ganska bra ut, en av Welchponnysarna som fortfarande är väldigt nya. Jag hade kunnat se mig själv rida runt på den!
Betyg: 4/5
 
Denna gillar jag, en vanlig färg som ändå ser helt okej ut! Denna hade jag förmodligen kunnat se mig själv rida runt på...
Betyg: 3/5
 
Nja, jag vet inte. Den är jättesöt men inget för mig liksom...
Betyg: 3/5
 
Denna gillar jag verkligen och funderar på att köpa, det står mellan denna och den vita!
Betyg: 5/5
 
Denna är inget för mig, jag gillar inte färgen. Den ska ju föreställa en fux men nä. Jag tycker. inte att färgen liknar fux särskilt mycket
 
 Denna gillar jag, det står ju mellan den och den gråa! Dock tror jag att det blir den gråa...
Betyg: 5/5



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

duskwaters.blogg.se

Nadine Duskwater En blogg om Star Stable Online

RSS 2.0