Small Cute Pink Grey Outline Pointer duskwaters.blogg.se - Var är mina tidsinstälda?

Var är mina tidsinstälda?

Just nu lever bloggen på tidsinställda. Men mina tidsinstälda kommer inte upp, när jag kollar inne på mitt konto på blogg.se finns de inte där. Jättekontigt, jag la ner mycket tid på inläggen, som inte kommer upp. Vad gjorde jag för fel? Jag har kollat igenom allt men jag hittar de verkligen ingenstans, bloggen har ståt tom länge nu. Jag har haft så mycket att göra så jag har inte märkt problemet tidigare. Om jag hade gjort det hade jag självklart skrivit detta inlägg tidigare. Men nu måste jag än en gång sätta mig och skriva om alla inlägg. Detta förstörde min planering sjukt mycket! Men jag ska se till att ni får alla de inläggen ni ska ha. Ledsen för förseningen och jag hoppas att den löser sig.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

duskwaters.blogg.se

Nadine Duskwater En blogg om Star Stable Online

RSS 2.0