Small Cute Pink Grey Outline Pointer duskwaters.blogg.se - Vingården

Vingården

Vingården är ju ett utav de ställe som har uppdaterats. Jag tycker de är jättebra att de har uppdaterats, de är ju där soul-ridersarna håller till och där huvuduppdragen börjar. Och de är ju även där Baronessan bor, då kan man ju tycka att de ska vara lite "finare", de var de inte förut. Men nu när de är uppdaterat tycker jag faktist väldigt mycket om de. Jag tyckte inte om när de uppdaterade slottet, jag tycker att slottet kunde ha varit som de var innan. Men nu har jag vant mig vid slottet och tänker inte särskilt mycket på de. Däremot Vingården beundrar jag varje gång jag ser de, jag tycker de är så fint. Jag har tyvärr inga bilder på gamla vingården men jag red ditt idag för att ta några bilder på de nya. De kommer här:
 
 
 
Baronessans hus och äve
n biblioteket.
 
 
De uppdaterade stallet.
 
 
 
Försäljningstallet och hästarna.
 
 
 
Lagerbyggnaden-och källarbyggnaden.
 
 
 
Resturang Silvergaffeln.
 
 
 
Baksidan av Bibliteket.
 
 
 
Tävlingsområdet.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

duskwaters.blogg.se

Nadine Duskwater En blogg om Star Stable Online

RSS 2.0