Small Cute Pink Grey Outline Pointer duskwaters.blogg.se - Frågor?

Frågor?

Hej!
Nu är jag tillbaka en en gång.......... undrar hur många gånger jag har skrivit det där på denna bloggen. Men aja jag är tillbaka! Ni som inte följer mig på You Tube kanske inte vet att jag har skaffat en till kanal. Den heter iallafall "Nadine Duskwater Hjälp" som man kanske hör på namnet lägger jag ut hjälp videos där. Mer info om kanalen får ni i ett annat inlägg.
Det jag faktiskt skulle komma till var att jag har även skappat ett nytt konto på sso. Anledningen till att jag skappade det kontot är för att ni skulle få ställa frågor till mig där! Så om ni har några frågor till mig så ställ de där. Min nya gubbe heter iallafall Frida Pineson. Så om du har några f¨ågor till mig breva henne så tar jag kort på det och svarar här. ........... samma system som Evelina Silverknight. Och jag har så av samma anledning som hon också, nämnligen att min brevlåda på Nadine alltid är ful. Så nu vet ni det iallafall. Så vad ska jag mer säga...... ja! Jag klom etta i moorlandchampionatet nyss!
 
Hm, det får nog avsluta detta inlägg vi hörs imorgon.......... hoppas jag........ om jag inte hinner glömma bort det. Ehehehe



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

duskwaters.blogg.se

Nadine Duskwater En blogg om Star Stable Online

RSS 2.0