Small Cute Pink Grey Outline Pointer duskwaters.blogg.se - Bloggutmaning dag 9-Min klubb historia

Bloggutmaning dag 9-Min klubb historia

Jag kommer ju inte ihåg alla klubbar jag har varit med i. Innan jag skapade Mega Foals (som är upplöst) bytte jag klubb typ varje dag. Så jag kommer ju inte ihåg alla men jag kommer ihåg dem jag tyckte om och trivdes i bäst.

Först och främst ägde jag en egen klubb, den hette Earth Werewolves Cirkle. En v'ldigt oseriös klubb utan info, regler eller några event. Jag förstod inte riktigt hur man använde klubb funktionen, jag tyckte väl att det var kul att skapa något och så körde jag bara. Den fick faktiskt ganska många medlemmar. Innan jag fattade vad event var och försökte hålla ett, ingen kom så jag upplöste klubben, haha.
 
Sen var jag med i massa klubbar.
 
Efter de gick jag med i klubben Rainbow....... (jag kommer inte ihåg exakt vad den hette. Men jag trivdes bra i den klubben, alla var snälla och trevliga, ingen var utanför och alla hade en jättebra gemenskap. Jag trodde att jag alltid skulle vara med i den klubben, men klubbägaren bestämde sig helt enkelt för att byta server, tyvärr.
 
Sen var jag med i ännu fler klubbar.
 
Sen skapade jag och Olivia Purpleweb klubben Pluto Tails, jag kan inte säga så mycket om den, den var nog inte så jättebra planerad.
 
Ännu fler klubbar...
 
Sen skpade jag, Olivia Purpleweb och Liza Lionside klubben Mega Foals, det gick bra en stund men sen spårade det ur.
 
Sen var det Friday Dancers, en liten klubb men med en fantastisk gemenskap. Men en dag fick jag för mig att lämna den, helt utan anledning, det ångrar jag otroligt mycket idag. Nu är klubben tyvärr upplöst.
 
Efter det gick jag med i Air Mules, men tyvärr kändes det inte som en bra klubb för mig... 
 
Och sen, nu, är jag med i Prime Heroes, eventen har inte börjat än men jag tror jag kommer att
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

duskwaters.blogg.se

Nadine Duskwater En blogg om Star Stable Online

RSS 2.0