Small Cute Pink Grey Outline Pointer duskwaters.blogg.se - Dinodalen-Uppföjning

Dinodalen-Uppföjning

För ett tag sedan skrev ju jag om Dinodalen. Jag tänkte att vi ska fortsätta prata lite om Dinodalen idag, de är ju ett så mystiskt område, och jag gillar de. De jag tycker är negativt är att de är så mycket dimma att man knappt ser var man rider, men de är ju de som är meningen. Jag tycker även att de är ganska negativt att Dinodalen är lite "bortglömd" de kommer liksom aldrig uppdrag ditt längre. Och jag som vill veta mer om Dinodalen hade gärna sett att de kom lite mer uppdrag ditt, jag gillar uppdrag, ibland. De är kul att ha något att göra i spelet, träffa alla NPC-er osv. Och så undrar man ju vem/vad de där "snömannen" är. Vi har ju fått följa spår som tydligen är från den i typ 100 år nu! Okej, jag överdriver, jag vet. Men ändå, jag vill liksom att de ska hända något där.
Okej, nu ska jag iallafall sluta klaga om att de inte händer något (även om jag skulle vilja att de skulle hända något) och istället dela med mig av lite bilder från Dinodalen.
 
 
Platsen där Elsa Einstein kraschade med sin helikopter.
 
 
Grottan där "isenhäxan" bor.
 
 
Mystiska...grejer (?) som finns i utsidan av Frusna Dimmornas Dal.
 
 
Bron till Asklandet.
 
 
De finns såna här...grottor (?) lite överallt i Dinodalen.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

duskwaters.blogg.se

Nadine Duskwater En blogg om Star Stable Online

RSS 2.0