Small Cute Pink Grey Outline Pointer duskwaters.blogg.se - Hejsan igen!

Hejsan igen!

Okej, ni kanske undrar varför jag har varit borta från bloggen en tag? Jo de är såhär, jag har varit med en kompis från lördag förra veckan till idag. Inläggen fram till i onsdags var tidsinställda, jag skulle ha ställt in några flera tidsinställda igår, bara för att fylla ut om jag inte hinner blogga någon dag. Men eftersom min kompis var kvar hos mig så gjorde jag inte det, jag tror nog att ni förstår. Men jag ska sätta mig å ställa in massa inlägg till er, jag kommer nämnligen vara helt dator-lös några veckor. Det kommer nog inte komma upp inlägg varje dag under de dagarna jag är borta men jag ska försöka fixa inlägg till iaf varannan dag. Annars kommer min instagram uppdateras varje dag, eller iaf varannan. Ni får vara beredda på att de kommer komma ganska mycket IRL-bilder på Instagram. Men de kan ni väl leva med? Sen när jag kommer hem kommer de komma inlägg varje dag, som vanligt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

duskwaters.blogg.se

Nadine Duskwater En blogg om Star Stable Online

RSS 2.0