Small Cute Pink Grey Outline Pointer duskwaters.blogg.se - Mina husdjur i spelet

Mina husdjur i spelet

 
 
Hej, idag tänkte jag presentera alla mina husdjur i spelet.
 
 
Namn: Toffy
Kön: Tjej
Sort: Säl
Färg: Grå
Ägare: Nadine Duskwater
 
 
Namn: Fläcken
Kön: Kille
Sort: Säl
Färg: Vit med svarta fläckar
Ägare: Nadine Duskwater
 
 
 
Namn: Pricken
Kön: Kille
Sort: Säl
Färg: Svart med vita fläckar
Ägare: Nadine Duskwater
 
 
Namn: Blueie
Kön: Kille
Sort: Gosedjursnalle
Färg: Blå
Ägare: Nadine Duskwater
 
 
Namn: Pinky
Kön: Tjej
Sort: Gosedjursnalle
Färg: Rosa
Ägare: Nadine Duskwater
 
 
Namn: Lille grön
Kön: Kille
Sort: Gosedjursnalle
Färg: Grön/turkus
Ägare: Nadine Duskwater
 
 
Namn: Bullen
Kön: Kille
Sort: Kanin
Färg: Svart med vita fläckar
Ägare: Nadine Duskwater
 
 
Namn: Snowy
Kön: Tjej
Sort: Katt
Färg: Vit
Ägare: Nadine Duskwater
 
 
Namn: Nasse
Kön: Kille
Sort: Gris
Färg: Rosa (?)
Ägare: Nadine Duskwater
 
 
Namn: Piggy
Kön: Tjej
Sort: Gris
Färg: Svart
Ägare: Nadine Duskwater



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

duskwaters.blogg.se

Nadine Duskwater En blogg om Star Stable Online

RSS 2.0