Small Cute Pink Grey Outline Pointer duskwaters.blogg.se - Svar på vanliga frågor

Svar på vanliga frågor

Hej igen, idag tänkte jag svara på lite frågor jag får relativt ofta. De är ganska mycket och jag börjar ärligt talat tröttna på att svara på de hela tiden.
 
Vem är du?
IRL är jag en tolvårig tjej som älskar hästar och djur, alla djur faktiskt. Jag är en datanörd utan dess like och tycker om att skriva. Jag älskar att läsa och Harry Potter kan jag läsa i timmar. Jag är oftast glad och om jag är ledsen så märks de inte, eller lite kanske men vissa personer kan märka de.

Hur hittade du till SSO?
Jag skulle hem till en kompis (Olivia) , hon var oftast ute, hoppade studsmatta eller något annat. Men idag satt hon vid datorn, hennes lillasyster också. Jag gick för att kolla vad de gjorde, de spelade ett spel. Ett hästspel. SSO, såklart. Jag fick prova på Olivias gubbe efter ett tag ville Olivia spela vidare. Hennes lillasyster ville inte spela mera så jag tog datorn hon spelade på och skapade en egen gubbe.

Vilken server spelar du på?
Med Nadine spelar jag på den svenska servern Marsmallow Clouds. Jag har även andra gubbar, på de andra serverarna men de kan vi prata om någon annan gång.

Vilken klubb är du med i? Kan vem som helst gå med i den?
Jag är med i klubben Prime Heroes. Om man ansöker på klubbens hemsida och får sin ansökan godkänd så får man vänta tills man får plats i klubben. När man väl fått plats kan man gå med, om man inte har blivit kikad ur klubben tidigare och inte får gå med längre.
Klubbens hemsida: http://primeheroess.weebly.com/

Vill du gå med i min klubb?
Nej, jag trivs bra i Prime Heroes och kommer stanna där. Om jag lämnar/bli kikad av någon anledning så kommer jag ändå inte gå med i er klubb. Om ni vill att jag ska gå med i er klubb måste ni först breva mig och skriva om dig & klubben. Men om jag fortfarande är med i Prime Heroes kommer jag inte gå med, även om ni brevar.

Vill du bli min vän på SSO?
Nej jag kommer aldrig bli vän med någon jag inte känner IRL. Om jag blir de har jag antagligen pratat med personen länge innan jag gör de. Jag kan även tänka mig bli vän med klubbmedlemmar.

Kan du ha en fanträff?
Nja, de kan jag säkert någon dag. Men inte för tillfället, om jag får för mig att ha de kommer jag informera om de i tid. Jag kommer även ta mina gubbar på de andra serverarna å ha fanträffs på de andra serverarna också.
 
Vilken bloggportal använder du?
Jag anävnder bloggportalen "blogg.se". Den funkar jättebra och är lätt att använda.
Kan du skriva ett inlägg om....?
Om ni har önskemål på inlägg så får ni gärna skriva en kommentar under valfritt inlägg.

 

Vilken program spelar du in dina videos med?
Jag spelar in med "bandicam.com", gratisverisionen. Den funkar men är inte jättebra.

Vilket program kipper du videorna i?
Jag klipper faktiskt inte mina videos, jag pausar inspelningen. De gör jag genom att trycka på knapparna "Ctrl+F11".

Vad har du för microfon?
Jag använder antingen microfonen som är inbyggd i datorn eller så använder jag ett headsätt från min mammas jobb.

När kommer nya videos?
De kommer nya videos när jag har tid, lust och ork att ladda upp nya videos. Jag kan inte lova något men oftast en gång i veckan.
 
Varför svarar du aldrig i chatten?
Antingen (oftast) så är de för att jag levlar och inte har någon möjligthet att öppna chatten, öpnnar aldrig chatten när jag levlar. Annars är de för att jag är på event eller helt enkelt inte har tid att svara av någon anledning.

Varför har du gått med i Prime Heroes? Du skrev ju att du aldrig tackar ja till klubbinbjudningar.
Jag har velat vara med i Prime Heroes länge. Jag ansökte för flera månader sen och har väntat på att få en plats, precis som alla andra. Så mitt svar är: Jag har alltid velat vara med i Prime Heroes.
 
Hur kan jag kontakta dig? Vilka sociala medier har du?
Jag har inte jätte många sociala medier men jag har några. Här är de:
 
Mail- [email protected]
Instagram- nadineduskwater
You Tube- Nadine Duskwater
Weebly- nadineduskwater.weebly.com
 
Ni behöver inte leta efter mig på andra sociala medier, jag finns inte där. Om de finns ett konto under mitt namn är det inte jag. Om ni ser någon som har ett konto under mitt namn, kontakta gärna mig och berätta. Det är absolut inte okej att låtsas vara andra.
 
Här är lite saker ni får göra på min blogg.
  • Ni får gärna låna mina bilder som jag har på bloggen. Men ni måste skriva att de kommer ifrån min blogg och även länka min blogg. Det ska stå TYDLIGT att de kommer ifrån min blogg.
  • Ni får gärna ta inspiration från mina bilder.
  • Ni får gärna ta idéer från inlägg. Jag går ofta in på andra bloggar och lånar inspiration och annat.
  • Ni får låna texter som jag skrivit, OM ni skriver att de kommer från min blogg och även länkar min blogg. De ska stå TYDLIGT att de kommer ifrån min blogg.
 
Många av frågorna kommer kännas igen från andra bloggar. Men de här är frågor som jag tror att många bloggare/You Tubers får. Jag fick inspiration till bilderna som är med i inlägget här ifrån http://monokerus.se/2013/january/svar-pa-vanliga-fragor.html. De är även samma frågor, de är för att jag har valt att formulera frågorna som Esme och även "tagit" några frågor som jag tycker kan vara bra att ha med här.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

duskwaters.blogg.se

Nadine Duskwater En blogg om Star Stable Online

RSS 2.0