Small Cute Pink Grey Outline Pointer duskwaters.blogg.se - Önskefunktioner

Önskefunktioner

De är ju många funktioner i spelet som skulle vara kul eller användbara att ha i spelet. Jag satt och funderade på vad jag skulle skriva för inlägg och kom på att jag kunde skriva ett om just MINA önskefuntioner i spelet. Här kommer de:
 
 
  • De första jag tänker på är provridning. De skulle kunna vara så att om man trycker på någon knapp som kanske kan sitta bredvid "Köp häst"-knappen när man ska köpa en häst. Om man trycker på den knappen kanske man hamnar i en paddock/ridhus, man är helt ensam och får rida runt på hästen man eventuellt ska köpa i ett vist antal minuter. När de minuterna är slut så skickas ma tillbaka ditt man var och man får välja om man vill köpa hästen eller inte.
  • En funktion där man trycker på en knapp så dölj alla spelare. Man kanske kan ha en liten extra knapp nere på hästsko-menyn, om man trycker på den kanske de kommer upp en ruta. Där har man ett  litet fält där man kan skriva in namnen på de spelarna man vill se, bredvid de fältet kanske de finns färdiga förslag tex. alla i klubben, vänner, grupp osv. Lite som vän-rutan man får upp om man trycker på en knapp nere på hästskomenyn eller "F" på tangentbordet.
  • Blockera vän, grupp och klinbjudningar. Man kanske kan trycka på en knapp där de står tex. blockera alla eller så trycker man på ännu en knapp där man kan få välja vad/vilka man vill blockera.
  • Kunna skicka massutskick. Om man är klubbägare kan man ibland vilja skicka brev till alla i klubben, då kanske man kan välja att skicka till alla i klubben eller alla på vänlistan. Om man trycker på tex. alla i klubben då så kan man skriva ett brev också skickas de till alla i klubben istället för att sitta och skriva in namn och skriva exakt samma gång ca 30-50 gånger.
Skulle kunna komma på hur mycket som helst men jag känner att jag stoppar här. Annars blir detta inlägget för långt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

duskwaters.blogg.se

Nadine Duskwater En blogg om Star Stable Online

RSS 2.0