Small Cute Pink Grey Outline Pointer duskwaters.blogg.se - Vad ska ens de här inlägget heta? De kommer handla om så mycket.

Vad ska ens de här inlägget heta? De kommer handla om så mycket.

Jag har lite saker att säga i detta inlägget så jag kan varna redan nu för att det antagligen kommer bli ganska långt.
 
Vi kan börja med "MyStable" eller Det nya hemstallet, vi har ju äntligen fått veta nästan exakt hur det kommer se ut. Jag älskar hur det kommer se ut men jag kommer skriva mer om det i ett annat inlägg som förhoppningsvis kommer ut redan idag, det beror lite på om jag hinner skriva klart det idag men om det inte kommer idag kommer det komma imorgon.
 
Jag kan även säga att jag kommer sluta spela in uppdrag på Julia Beeson. Detta beslutet tog jag faktiskt idag. Anlednigen till att jag kommer sluta är dels för att jag inte tycker att det är kul att filma längre och för att jag helt enkelt inte har tid. Och dessutom verkar det inte finnas särskilt många som faktiskt kollar på videorna. Nu kanske ni tänker "ja men videosen är ju typ 10-20 min långa. De kommer ju ta 10-20 min att göra uppdragen iallafall?" och ja, det kommer ta 10-20 minuter iallafall men nu kommer jag inte behöva sitta och vänta på att datorn ska ladda och en 10 min lång video och en kanske 5-10 min lång video till för att sedan sitta och klippa ihop de i You Tubes helt värdelösa videoredigerare. Och sedan vänta på att allt ska laddas upp igen när det är ihop klippt. Japp, så krångligt är det för mig att ladda upp EN video.
 
Grodor, japp, det har kommit grodor till Star Stable. Jag är en av de som tycker det här är en sjukt rolig idé, verkligen. De var dock lite svårt att hitta Frida Frog (hon som säljer grodorna) i början. Men när de i klubben sa att hon gick runt i hela spegelträsket kom jag på att jag ska ställa mig på en plats som jag tror att hon kommer passera och sedan vänta där. Efter ungefär tre försök funkade det. Och jag kunde äntligen köpa lilla Jacko, som jag har döpt min groda till.
 
 
Här hittade jag Frida Frog.
 
 
Det finns tre grodor att köpa.
 
 
 
 
Dethär är min groda, Jacko.
 
 
Sen har det väl inte hänt så mycket mer? Det är just nu Halloween i spelet. Man kan leta spöken, fånga äpplen i hinkar, snacka med läskiga flickor i skogen och massa annat. Jag kommer tyvärr inte filma det med flickan i skogen eftersom att jag inte längre spelar in när jag gör uppdrag och även för att jag gjorde uppdragen förra året, jag kan med andra ord inte göra det igen. Jag kommer inte heller spela in var spökena finns, jag har redan fångat alla spöken på Nadine-kontot och alla spöken Julia kan ta på Julia-kontot.
 
Nu kan jag inte komma på något mer att skriva om. Senare idag eller imorgon kommer inlägget om hemstallen.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

duskwaters.blogg.se

Nadine Duskwater En blogg om Star Stable Online

RSS 2.0