Small Cute Pink Grey Outline Pointer duskwaters.blogg.se - Freddy the tree

Freddy the tree

när vi '
 
Kolla vad gulligt, jag vet inte hur många som hann se detta trädet. Men det stod iallafall i den lilla bostadshus delen i Nya Hillcrest. Freddy som trädet kallas (Ja det står Fred på skylten men ja kommer alltid kalla honom Freddy) växte genom asfalten som det väven stod på skylten. Jag och Olivia Purpleweb hittade trädet ståände här när vi var ute och tävlade. Vi stannade tvärt för att kolla varför det var ett nytt träd här. Vi skrattade så vi sjöt när vi läste skylten. Olivia som inte har koll på nånting tyckte mest jag var konstig när jag vart så glad över ett träd? Men jag var nämnligen en av de som ville och kämpade för att Freddy skulle få vara kvar! Så barnslig kan jag vara!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

duskwaters.blogg.se

Nadine Duskwater En blogg om Star Stable Online

RSS 2.0