Small Cute Pink Grey Outline Pointer duskwaters.blogg.se - Star Stable 4 år!

Star Stable 4 år!

Star Stable har fyllt 4 år! Grattis! Nu har vårat spel funnits i 4 år! Tänk er det.
 
I veckans uppdatering kom det en ENORM tårta till Firgrove, födelsedags tävlingsar som förra året så att om man deltar i en vis tävling får man 1500 XP till hästen. Tävlingen är på olika ställen varje dag man får veta var tävlingen är genom att prata med en vis tjej i Fort Pinta (Hon som står vid fontänen). Hon skickar en vidare till området där dagens tävling är. Så det är vanliga tävlingar som vi kan tävla i varje dag bara det att om man pratar med en vis tjeje så får man 1500 XP till hästen. Tyvärr har jag levlat klart Dragonfighter och kommit fram till att jag inte ska köpa en ponny som mina kompisar vill att jag ska göra. Tycker att det är onödiga Star Coins. Det kom även en tjej (Samma tjej som bärettar var tävlingarna finns) som ger ut ett klädesplag varje dag. Det kom också födelsedags butiker vart dock lite besviken då det inte var så mycket kul i dem.
 
Bild på den enorma tårtan!↓
 
 
Den är ju inte direkt liten om man säger så.
 
Än annan sak som hänt (som inte har något med uppdateringen att göra men ändå väldigt spännande) är att jag och Olivia Purpleweb har bytt gubbe i en vecka. Men oroa er inte jag får strax tillbaka min gubbe. Jag och Olivia känner varann IRL väldigt bra så därför kom jag på att vi skulle kunna byta gubbe i en vecka.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

duskwaters.blogg.se

Nadine Duskwater En blogg om Star Stable Online

RSS 2.0