Small Cute Pink Grey Outline Pointer duskwaters.blogg.se - Bloggutmaning dag 19-Mitt IRL hästliv

Bloggutmaning dag 19-Mitt IRL hästliv

Jag vet inte var jag ska börja, men, jag rider på en ridskola i närheten av där jag bor. Den är ganska ny, den har precis byggts om. När de skulle bygga om blev det något problem så, de fick stänga. Men nu har de startat upp igen och jag red min första lektion i onsdags, inte den bästa dagen för mig att rida, men men, det duger. Jag fick rida en häst som jag tror hette Major, jag hörde inte hur ridläraren sa det men jag tror det var något sånt. Major var väl hyffsat bra, inga större fel iallafall. Det ända va väl att hon var lite....ostabil(?). Iallafall jag planerar att köpa en egen häst men vi får väl se hur det går med det, måste ju få mamma och pappa att tycka det är en bra idé också, haha.
 
Innan ridskolan byggdes om red jag varje lördag klockan 9:30, inte en tid som jag tyckte var jättebra, jobbigt att gå upp osv. Jag hade nog inte direkt någon ordentlig favorit häst men det fanns en häst jag tyckte jättemycket om när jag var mindre, Mandy, hon är så lugnt och snäll. Men när jag fick rida henne för några månader sen tyckte jag mest att det var jobbigt att hon var så himla seg.
 
Så, vad ska jag mer skriva? Vet inte. Får väl avsluta inlägget här.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

duskwaters.blogg.se

Nadine Duskwater En blogg om Star Stable Online

RSS 2.0