Small Cute Pink Grey Outline Pointer duskwaters.blogg.se - Bloggutmaning dag 2-Mina vänner

Bloggutmaning dag 2-Mina vänner

Jag har två absolut bästa kompisar i spelet, Olivia Purpleweb & Liza Lionside, de är även mina bästa vänner irl så deär väl egentligen inte så konstigt? Sen har jag ju även klubben, de är ju också mina vänner, jag är dock inte jätteaktiv i chatten, mest för att jag håller på med annat. Men när eventen börjar kommer jag nog bli mer aktiv i chatten.
 
 
Namn: Olivia Purpleweb
Smeknamn: Oliv
​Ålder: 12

Övrig fakta:
Favorit hästras: Andalusier.

Favorit ridsätt: Jag vet inte, sålänge jag får rida så är jag glad.
Var har du hemstall: Jorvikstallet.
Din/dina bästa kompisar i sso: Nadine Duskwater och Liza Lionside.
Har du någon i din familj som spelar sso: Nja, min lillasyster spelar, eller mer spelade hon är inte inne så ofta.


Bild'
 
Namn: Liza Lionside
Smeknamn: Lizz
Ålder: 12

Övrig fakta: Rider påriktigt

​Favorit hästras: Fjording
Favorit ridsätt: Hoppning
Var har du ditt hemstall: Jorvikstallet
Din/dina bästa kompisar i sso: Nadine Duskwater och Olivia Purpleweb
Har du någon i din familj som spelar sso: Ja, jag har en syster som spelar men inte är så aktiv.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

duskwaters.blogg.se

Nadine Duskwater En blogg om Star Stable Online

RSS 2.0