Small Cute Pink Grey Outline Pointer duskwaters.blogg.se - Bloggutmaning dag 4-Önskefunktion

Bloggutmaning dag 4-Önskefunktion

Innan jag börjar inlägget-det kommer två inlägg idag för att min "bloggsemester" ska sluta på en onsdag. Med bloggsemester menar jag att jag inte bloggar på ett tag, men oroa er inte, det kommer upp inlägg ändå. Alla bloggutmanings-inlägg är tidsiställda så att jag ska få vila från bloggandet lite.
Jag har ganska många önskefunktioner. Jag tänkte att jag ska skriva några utav de jag önskar mest av alla här och resten kanske kommer i ett annat inlägg.
 
  • Provridning-när man ska köpa en häst kan de sitta en knapp bredvid "köp häst"-knappen som heter "provrid". Om man trycker på den knappen skickas man till ett ridhus. Där kan man få rida på hästen i kanske en minut, sen skickas man tillbaka och så får man välja om man vill köpa hästen eller inte.
  • Hagar-hur härligt hade de inte varit om man kunde släppa ut hästarna i en hage? Jag tycker att det skulle duga med en utav de hagara NPC:erna har sina hästar i, en hage som hör till ens hemstall känns inte som ett måste för mig. För mig spelar det inte heller någon roll om man ser andras hästar i hagen. Men jag skulle gärna vilja att hästarna kunde gå runt i hagen, inte bara stå på ett och samma ställe.
  • Nytt gardeobssystem- jag skulle vilja att garderoben ser ut som det ser utt i gallerian. Alltså, man kan se kläderna (hur de ser ut) i en liten ruta. Man kan skrolla nedåt för att se flera kläder. Jag vill även ha "flikar" för trljor, en flik för byxor osv. Samma sak med hästgrejerna. Ett ännu större plus skulle vara om man kunde sortera efter färg.
 
 
Ungefär såhär vill jag att det ska se ut i garderoben.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

duskwaters.blogg.se

Nadine Duskwater En blogg om Star Stable Online

RSS 2.0