Small Cute Pink Grey Outline Pointer duskwaters.blogg.se - Bloggutmaning dag 6-En pinsam sak jag gjort

Bloggutmaning dag 6-En pinsam sak jag gjort

Asså helt ärligt tror jag inte att jag har gjort så mycket pinsamt. Eller jo, det har jag säkert men sånt förtränger man väl? Dessutom är jag en sån person som inte tycker att så mycket är pinsamt. Så det ända jag kan säga här är: jag har ingen aning om vad jag ska skriva!
 
Men jag kan ju ta de här historien, jag skulle larva mig lite:
 
Jag skulle vara med i ett championat. Jag kommer inte ihåg vilket, jag säger i den globala chatten "jag kommer vinna för jag är bäst!". Några säger att jag inte ska vara så säker på det medan andra förstår att det är ett skämt (jag är sämst på championat och kommer nästan aldrig på prispallen).
Jag ligger faktiskt etta ett bra tag...eller ja, om den där tunnan kunde ha stått lite mer åt vänster hade jag ju vunnit. Jag sprang helt enkelt in i tunnan och missar kontrollen, jag förlorar alltså hela tävlingen. Och de som inte förstod att det var ett skämt skrattar (och även jag). Haha det var ganska kul faktiskt, haha.
 
Liten random bild som jag tror ni har fått se några gånger nu, hehe...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

duskwaters.blogg.se

Nadine Duskwater En blogg om Star Stable Online

RSS 2.0