Small Cute Pink Grey Outline Pointer duskwaters.blogg.se - Asklandet

Asklandet

Asklandet är ju ett område som ligger i eller precis bredvid Dinodalen. Jag undrar verkligen när Asklanet öppnas, de kanske är där snömonstret bor? Jag hoppas verkligen att Asklandet är nästa område som ska öppnas, många hoppas ju att området vid Fornkungens bergsväg ska bli nästa område. De ä något jag inte håller med om, verkligen inte. Jag har nänmligen mina små tankar om vad som kan finnas uppe vid Fornkungens Bergsväg. Jag tror nämnligen att de är Stencirkeln, där druiderna håller till. Det är ju en trassig bro om man tittar vid Drudernas ställe, och vad man ser om man tittar upp mot de området jag tror är bakom avspärrningen vid Fornkungens bergsväg. Och i ett uppdrg säger ju druiderna "vi har våra egna vägar upp till stencirkeln men de får du veta mer om vid ett senare tillfälle". Ja, visst, de kan ju betyda att de är nästa område, men vad skulle man göra där? Jag kan inte komma på något man skulle kunna göra där, utom att man får en till väg till stenvirkeln.
Iallafall, åter till Asklandet. Vad tror ni finns där? Jag tror att de är ett område, ungefär som Dinodalen. Dock mindre. Men jag har en liten aning om att de är där Kallterna bor? Jag vet såklart inte om de är så, men en liten känsla säger mig att detär så. De hade ju varit kul att få veta mer om Kallterna, träffa deras släktingar osv. Jag hoppas verkligen att nästa område blir Asklandet!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

duskwaters.blogg.se

Nadine Duskwater En blogg om Star Stable Online

RSS 2.0