Small Cute Pink Grey Outline Pointer duskwaters.blogg.se - Epona

Epona

 
När Epona kom var de jag och Olivia Purpleweb som gick i där tillsammans, när vi hade gjort uppdragen drog vi ut för att leta hemliga platser. Vi hittade alla platser tillsammans, tror att vi satt uppe ganska långt in på natten och letade platser. När Olivia väl vart tvungen att logga ut drog jag iväg ut för att leta efter stjärnor, de finns en video på de på min You Tube kanal. Om ni vill se den så sök på, "Nadine Duskwater alla stjärnor i Epona" så kommer den säkert upp. När jag spelade in den hade jag varit inne i spelet sålänge att de var ljust i spelet. Jag tror klockan var ca  4/5 på morgonen, hehe. Men ändå var de ganska många andra inloggade in spelet, jag blev faktiskt ganska förvånad när jag såg hur många som var inloggade.
 
 
Stormgården.
 
 
Utsikt över Månskärebyn, Fort Maria och Skymningstemplet.
 
 
Torget i Månskärebyn.
 
 
Professor Haydens lägerplats.
 
 
Usikt från Observatorie 12.
 
 
Inne i Observatorie 12.
 
 
Torget i New Hillcrest.
 
 
Bostadsområdet i New Hillcrest.
 
 
New Hillcrest-stallet.
 
 
Fort Maria.
 
 
Utsikt från Fort Maria. Undra när vi ska få uppdrag med Buck?
 
 
Butter Hill-Herrgården
 
 
Jag skulle ta mig upp till Skymningstemplet...de gick...mindre bra...
 
 
...men jag kom upp till slut iallafall och här är utsikten över New Hillcrest och Fort Maria.
 
 
Skymningstemplet.
 
För att se hur man kommer upp till skymingstemplet-sök på Nadine Duskwater-på You Tube.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

duskwaters.blogg.se

Nadine Duskwater En blogg om Star Stable Online

RSS 2.0