Small Cute Pink Grey Outline Pointer duskwaters.blogg.se - Hollow Woods

Hollow Woods

Hollow Woods är ju skogen som ligger nordöst om Silvergladebyn. De är ju den största skogen i spelet, jag tycker verklugen om Hollow Woods, de finns ju mycket hemligeheter och sånt där. De är verkligen ett område som man lätt glömmer bort, men eftersom att de är så mycket av huvudstoryn som utspelar sig i just Vale Dale, byn som ligger i skogen. I Vale Dale byn bor ju nänmligen två av druiderna, Avalon & Elisabeth, de är väl även de druiderna som man pratar med mest? Som sagt så tycker jag verkligen mycket om Hollow Woods, kanske för att de är så mysigt där? Kanske för att de är så mycket huvudstory? Eller bara för att jag älskar naturen? Jag vet inte. Men jag tycker som sagt väldigt, väldigt mycket om de. Här kommer lite bilder från detta härliga område...
 
 
Vägen som leder ner i Holllow Woods.
 
 
De finns även många härliga NPC-er. Bland andra Sonja!
 
 
Och den lilla fågeln, Birdie.
 
 
I Hollow Woods kan man även hitta Övergivna sommarhuset.
 
 
De finns även en Paddock.
 
 
Ungefär såhär ser Hollow Woods ut ovanifrån. Dock är vi så högt upp att några träd och lite annat smått och gott försvinner, hahah.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

duskwaters.blogg.se

Nadine Duskwater En blogg om Star Stable Online

RSS 2.0