Small Cute Pink Grey Outline Pointer duskwaters.blogg.se - Mina hästar video- You Tube

Mina hästar video- You Tube

Många av er har frågat om jag kan göra en "mina hästar"-video på You Tube. Jag tycker de låter som en rolig idé och eftersom att jag inte har så mycket att göra nu på sommarlovet tycker jag de kan vara ett roligt projekt. Men, jag har ingen bra videoredigerare, just nu använder jag You Tubes egna videoredigerare. Den är inte särskilt bra, de funkar till att klippa ihop avsnitt av Ride Througten men inte mer än de. Jag kan inte lägga hur mycket pengar som helst på en videoredigerare, de är ju inte mina pengar utan mina föräldrars. Så min fråga till er är: Vet ni något videoredigerare som är relativt billig? (0-150 kr) Skriv gärna nere i kommentarerna om ni vet någon!

Btw är de något fel på vårt Wi-Fi, kommer inte ut på internet alls (de här inlägget är skriv via mobilen, på mobildata) det är därför de kanske bli lite oaktivt här. Men mina tidsinställda räcker i några dagar till iaf🤗




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

duskwaters.blogg.se

Nadine Duskwater En blogg om Star Stable Online

RSS 2.0