Small Cute Pink Grey Outline Pointer duskwaters.blogg.se - Mitt drömområde

Mitt drömområde

Hej, idag tänkte jag att vi ska prata lute om hur mitt drömområde skulle se ut, vara uppbyggt osv. Jag har mycket idéer men de jag vill mest är att de ska vara på en ö, man skulle få åka ditt med en liten rodbåt, inte färja, från tex. Fort Pinta, Jarlaheim eller GÅD. När man väl kom ut på ön skulle de vara ett ända stort berg. De skulle leda som en liten stig eller tunnel in i/under berget. Längst stigen skulle de finnas små butiker, små små stigar som leder till olika platser och annat. Vid stigens slut skulle man hitta en lite större by. Där skulle alla (nästan alla iaf) NPC-er bo. Byn skulle vara täkr av berget, som ett litet tak. 
På de andra ställena, som man skulle komma till om man följde stigarna, skulle de finnas som en liten strand, en liten stuga eller något annat spännande. Om man letade lite skulle man även hitta små tunnlar som leder in i berget. Om man följde tunnlarna till deras slut skulle de finnas nåt litet hemligt ställe eller något annat. Jag skulle även vilja att de skulle finnas som ett litet vandrarhem/hotel nånstans i området, lite undangömt skulle de vara, så att inte så många skulle hitta till de. 
Om man följde nån annan stig skulle man komma upp på sjävla berget. Där uppe skulle de finnas en väldigt liten by men med väldigt snälla och trevliga NPC-er. De skulle även vara utsikt över resten av Jorvik, man skulle kunna se i princip allt annat. Sen skulle de även vara kul om man såg när andra rodde över med sina båtar.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

duskwaters.blogg.se

Nadine Duskwater En blogg om Star Stable Online

RSS 2.0