Small Cute Pink Grey Outline Pointer duskwaters.blogg.se - Sneak Peeken på de nya hemstallet

Sneak Peeken på de nya hemstallet

 
 
För ett tag sedan postades denna bilden på Star Stables Instagram samt nyhetssida. Vad tycker jag om det vi ser på bilden? Okej, vi börjar bakifrån:
 
  • Vägarna: Jag älskar att väggarna har två olika färger. Med de menar jag att det är både tegel & trä. Detta är ett stort plus! Det är även mycker detaljer och de gör de ännu bättre!
  • Hönätet: Jag älskar verkligen att vi får mer en bara en liten trä grej på väggen! Detta är mer realistiskt & det älskar jag. Men ser det inte ganska litet ut?
  • Saltstenshållare: Jag tror iallafall att det är en hållare för en saltsten? De tycker jag verkligen om! Riktiga hästar ska ha saltsten. Saltsten har ju saknats helt & jag tycker verkligen mycket om att det kommer till spelet
  • Vattenhinkarna: Ett stort plus! Mycket bättre än våra gamla grejer på ena sidoväggen.
  • Sidoväggarna: Jag älskar det, kan inte säga mer än så.
  • Boxdörren: Jag älskar att den är så detaljerad. Kom igen, kolla hästskon! ÄLSKAR DET! Och kolla på täckeshållaren. Många tror att de ska komma täcken till spelet, jag vet inte riktigt, tror nog inte att det kommer komma än på ett tag.
Vad tror ni om hemstallen? Själv är jag väldigt taggad, synd bara att det verkar som att de kommer någon gång i slutet av året.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

duskwaters.blogg.se

Nadine Duskwater En blogg om Star Stable Online

RSS 2.0