Small Cute Pink Grey Outline Pointer duskwaters.blogg.se - Favorit ödesryttare

Favorit ödesryttare

Viken är eran favorit ödesryttare? Min favorit är nog Linda och Meteor. Jag vet inte riktigt varför men antagligen för att jag och Linda har mycket gemensamt. Jag älskar att läsa och vill veta mer om de mesta. Jag tyckte de var jättekul att få komma in i biblioteket och få läsa i tre av böckerna där. Tyvärr läste jag inte särskilt noga men jag läste lite iallafall, de var väldigt kul att få läsa lite. Man fick även veta lite mer om Jon Jarl och statyn i Fort Pinta.
 
 
Bild från Star Shine Legacy.
 
 
 
Bild från Star Stable Online.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

duskwaters.blogg.se

Nadine Duskwater En blogg om Star Stable Online

RSS 2.0