Small Cute Pink Grey Outline Pointer duskwaters.blogg.se - Hästnamn och hemliga platser

Hästnamn och hemliga platser

Är det bara jag som har väldigt svårt att hitta bra hästnamn i spelet? Hur hittar ni era hästnamn? Jag satt mest och slumpade i början (vilket märks) men nu tycke jag det är jttesvårt! Jag kan sitta i flera timmar och leta efter ett enda namn! Hehe, en sak som också r typiskt för Asperers är att man vill ha saker perfekt! (se inlägget jag skrevi går för mer om Aspergers) Alltså vill jag alltid att min hästnamn ska vara perfekt och det är väldigt svårt! Hur gör ni?
 
En annan sak jag har tänkt på är det här med hemliga platser vi har ju några platser i spelet som inte ens verkar existera. Som tex. "allt som är gömt är inte ben" den platsen kom när Dinedalen öppnade men ingen verkar ha hittat den! Finns den ens? Jag har varit ute och letat men jag hittar de verkligen inte! Har ni hittat den? Vad har ni för tankar om platsen?
 
Nadde och Twenty



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

duskwaters.blogg.se

Nadine Duskwater En blogg om Star Stable Online

RSS 2.0