Small Cute Pink Grey Outline Pointer duskwaters.blogg.se - Huvuduppdrag

Huvuduppdrag

Huvuduppdragen i spelet är ju en sak de flesta spelare uppskatar något otroligt mycket. Jag tycker verkligen huvuduppdragen är jätteroliga och de är synd att de kommer så sällan. De är väl ungefär en gång om året? Förra året kom de i decmeber, den 23 december för att vara exakt. Men de var bara en tvådagars uppdrag. För att vara så korta tycker jag de är lite dåligt att de kommer så sällan. Visst jag förstår att de kanske inte är så lätt att göra uppdragen men jag tycker att eftersom att vi betalar för spelet borde vi få de iallafall två gånger om året. Och om de ska vara så korta tycker jag verkligen att de ska komma oftare. Jag tycker jättemycket om de andra uppdragen också, men jag tycker att de är lite dåligt att man ska behöva sitta och vänta. De finns ju vissa som spelar bara för att få göra huvuduppdragen, ska de behöva sitta och vänta på de i ett helt år då? Förra året fick vi vänta i ett år och fyra månader. Så tycker jag inte att de ska behöva vara. Jag vet att SSO-teamet har mycket annat och göra men på något sätt borde de väl gå? De kan ju göra vanliga uppdragserier på två dagar. Då borde väl kunna göra huvuduppdrag också, ellerhur? Som sagt jag tycler jättemycket om spelet och uppskatar majoriteten av uppdrage vi får MEN som sagt skulle jag tycka om de ännu mer om huvuduppdragen kom lite oftare. Jag säger inte att de måste komma en gång i månaden men en gång i halvåret skulle väl vara kul? Är de bara jag som tänker såhär?
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

duskwaters.blogg.se

Nadine Duskwater En blogg om Star Stable Online

RSS 2.0