Small Cute Pink Grey Outline Pointer duskwaters.blogg.se - Inga grupp, vän eller klubbinbjudningar, tack!

Inga grupp, vän eller klubbinbjudningar, tack!

Under den senaste tiden har jag fått väldigt mycket grupp, klubb och vänförfrågningar. I detta inlägget tänkte jag skriva lite varför jag alltid tackar nej till grupp, klubb och vänförfrågningar. 
Vänförfrågningar:
När de gäller vänförfrågningar tackar jag alltid nej. Jag vill inte vara vän med folk jag inte känner. Om ni vill prata med mig eller fråga något så skicka ett brev istället. När jag får vänförfrågningar blir jag bara irrterad om tackar nej. Så snälla, skicka inga vänförfrågningar, tack.
Gruppförfrågningar:
Jag tackar även alltid nej till gruppförfrågningar. De är samma där, jag blir bara irriterad och sur. Som sagt, vill ni prata med mig, skicka ett brev.

Klubbinbjudningar:
Jag tackar även alltid nej till klubbinbjudningar. Om ni vill att jag ska gå med i er klubb, skriv ett brev och berätta om klubben. Jag kommer aldrig tacka ja om man bara skickar. Jag vill ha inforation om klubben och då är de lättast att skicka ett brev. Om någon skriver "hej" till mig i chatten kommer jag inte svara. När jag spelar SSO har jag annat att göra, jag har inte tid att stanna och prata. Och om ni skickar alla tre inbjudningarna samtidigt (klubb, grupp och vän) så bli jag irriterad. Framför att om jag håller på med något, när jag är inne på SSO levlar jag oftast och då blir jag störd av inbjudningar som sitter överallt och snurrar. Snälla respektera detta och låt mig vara i spelet. Som sagt, om ni vill säga något till mig, skicka ett brev. Jag svarar alltid på brev och försöker se till att min brevlåda är tom.
 
Tack för visad repekt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

duskwaters.blogg.se

Nadine Duskwater En blogg om Star Stable Online

RSS 2.0