Small Cute Pink Grey Outline Pointer duskwaters.blogg.se - Kläder i spelet

Kläder i spelet

Det finns väldigt mycket kläder i spelet. De har ju kommit väldigt mycket nya kläder till spelet, vi får kläder i princip varje vecka. Många av de gamla kläderna ser fula och och många av de sitter inte alls bra på karaktären. Om man kollar på tex. de här två:
 
 
Gamla
 
 
Nyare
 
Bilderna är tagna från Star Stable Database (http://starstable.bplaced.net/db/en/index.html)
 
Om man jämför tex. de här två ser man ganska direkt skillnad. Jag tycker den nyare modellen av byxor är mycket finare än den gamla. De gamla sitter inte lika bra och de ser mest konstiga ut (tycker jag). Själv använder jag aldrog den äldre modellen, jag tycker de ser extra kontigt ut när man rider i galopp. Och galopp är ju den gångarten man rider mest i.
Vad tycker ni?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

duskwaters.blogg.se

Nadine Duskwater En blogg om Star Stable Online

RSS 2.0