Small Cute Pink Grey Outline Pointer duskwaters.blogg.se - Ryktesfraktioner

Ryktesfraktioner

Vad tycker ni om att SSO startar upp massa ryktesfunktioner men som man inte kan bli beundrad med? Jag tycker de är väldigt dåligt och frustrerande, så mycket lösa trådar överallt. Här kommer några fraktioner man inte kan bygga klart:
 
  • Aideens beskydare: Solens Cirkel
  • Wolf Hell Inn
  • Kallterna: Den yttre expeditionen
  • Jorvik City Galleria
  • Fort Pintas strandverksamhet (kommer antagligen tillbaka så man kan bygga klart de)
  • Epona
  • Ricky Winterwell
  • Aideens beskydare: Åskvigelns Inre Cirkel
  • Sydhoven
  • Vägkontruktion
Jag tycker de är väldigt störande att SSO inte fixar dagliga uppdrag så man kan göra klart de. Och "Vägkontruktion" var mest onödig att göra (tycker jag) man byggde liksom en bro, sen var de inte så mycket mer med de. Jag har mailat supporten om detta men har inte fått svar. Spelet är väldigt dåligt sköt just nu, supporten svarar nästan aldrig och de är mycket annat som inte sköt bra. Bara chatten är ju ett väldigt stort problem just nu. De verkar var  värst på Air Star, jag spelar ju numera på Marsmallow Clouds som jag bytte till pga. lagg, dåligt uppförande och även chatten. På Marsmallow Clouds trivs jag bättre och där kommer jag stanna, jag kommer aldrog flytta tillbaka till Air Star.
Esmeralda Silverforce
2016-06-19 @ 08:56:56
URL: http://monokerus.se/

Om du bortser från supporten, hur är spelet dåligt skött? Måste säga att jag inte alls håller med om att chatten är dåligt skött iom att det faktiskt nu finns moderatorer som säger ifrån så fort något "illa" händer!

Svar: Just nu har ju chatten blivit bättre, de kan jag hålla med om. Men jag tycker inte att de tar vissa buggar på allvar. De är ju många buggar som jag vet att många har rapporeterat in men som inte har tagits bort.
Nadine Duskwater




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

duskwaters.blogg.se

Nadine Duskwater En blogg om Star Stable Online

RSS 2.0