Small Cute Pink Grey Outline Pointer duskwaters.blogg.se - Utrustningen i spelet

Utrustningen i spelet

Utrustningen i spelet har ju förändrats mycket geom åren. Detta uppmärksamar även många andra bloggare, framför allt såna som har spelat länge. Jag har spelat sedan sommaren 2014 och har varit med när mycket har förändrats dock har jag inte tänkt särskilt mycket på det. I början av mitt spelande märkte jag inte ens att de ändrades eller jo jag kanske märkte det men det var ingenting jag tänkte på. När något förändras nu sitter jag och tänker på det mycket och jag diskuterar mycket med Olivia Purpleweb och ibland är Liza Lionside också med i våra diskutioner. Vi diskuterar oftast saken vi tycker är dåligt, det är lisom mycket lättare att diskutera sånt. Ibland diskuterar vi även saker vi tycker olika om och då kan vi börja argumentera runt de. De tycker jag är ganska kul att göra ibland men det beror såklart vad vi argumenterar om. Men utrustningen har vi nog aldrig pratat om, då fick jag idéen att skriva om den här på bloggen istället!
 
 
 
Vad tycker ni om utrustningen i spelet? Jag tycker den är ganska fin och bra gjord, mycket bättre än den var förut!
 
 
 
På bilden högst upp har vi lite nyare utrustning och bilden längre ner är på lite äldre, nu valde jag att jämföra just sadlarna mest för att de är lättast att se på. Men vad tycker ni bäst om? Den gamla eller nyare utrustningen? Jag tycker bättre om den äldre. Den är mer realistisk, visst den har också lite konstiga färger ibland men den har iallafall inte så mycket så detaljer lite överallt. Jag tycker det blir lite för mycket med alla detaljer som den nyare utrustningen har. Dessutom gillar jag inte utrustning med flera färger, jag vill att det ska vara en färg och stigbyglarna (där man har fötterna) ska gärna vara silver, men i spelet är det ju tyvärr oftast i nån guld färg typ.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

duskwaters.blogg.se

Nadine Duskwater En blogg om Star Stable Online

RSS 2.0